• ReklamaA1 - silpol v2

Szukaj

ReklamaB1 - romerpp 17.09.2021-17.09.2022 Julian
    • Malowanie proszkoweWĄTKÓW: 100
      • Problem z malowaniem aluminiumKOMENTARZY: 2ODSŁON: 218
        ~ Dodany: 21 dni temu

Dzień dobry. Mam nadzieje że uzyskam pomoc bo juz wszystkie pomysły ktore przychodzą mi do głowy nie zadziałały. Mam problem z trawieniem Alu. Chemie ktora używam to produkty marki Henkel typowe do trawienia aluminium Bonderite C-IC ST. Mianowicie w elementach po trawieniu wychodzi biały nalot lub dziwne przebarwienia. https://www.szybkiplik.pl/4w3CKap2Wp https://www.szybkiplik.pl/Y32vXPkurR

• Zobacz wszystkie komentarze ( 2 )
      • Piec KOMENTARZY: 2ODSŁON: 579
        ~ Dodany: 2 miesiące temu

Witam. Planuję otwarcie lakierni proszkowej, a jestem totalnie zielony i muszę się zdecydować na kupno pieca. Jakiej firmy piecy używacie i polecacie? Po głowie chodzi mi Romer, ale nie wiem dlaczego, dają tylko 1 rok gwarancji na piec który kosztuje grubą kasę? I jakie dodatkowe opcje wyposażenia pieca warto zamówic/jakie w ogóle są?

• Zobacz wszystkie komentarze ( 2 )
      • Nowa lakiernia - Budowa pieca - budowa kabinyKOMENTARZY: 0ODSŁON: 790
        ~ Dodany: 4 miesiące temu