- Inne tematyWĄTKÓW: 644
-
pomiar grubościKOMENTARZY: 1ODSŁON: 3964
~ Dodany: ponad rok temu
Witam Jestem studentką i potrzebuje materiałów dotyczących pomiarów grubości powłok i urządzeń do pomiarów grubości. Jeśli mógłby ktoś udostępnić mi artykuł "Przyrządy do pomiarów grubości powłok cz.1. Lakiernictwo 2004, nr6 s. 53. Zamawiałam ten numer czasopisma jednak on nie doszedł więc bardzo proszę o pomoc. Mój mail limoncia@o2.pl
- Zobacz wszystkie komentarze ( 1 )
-
płaca lakiernika a obowiazkiKOMENTARZY: 0ODSŁON: 4003
malowanie 7 godzin dziennie do tego cała masa innych obowiazków ktore zajmuja nastepne 3 godziny w sumie 53 godz tygodniowo zapierd...na lakierni łacznie z chemia załadunkiem rozładunkiem klietow pakowaniem dzwiganiem ,szlifowaniem i tak dalej bez konca,w zamian 12pln na godz,prosze o recenzje i podpowiedz o ile moge walczyc wiecej w lakierni w ktorej pracuje,pozdrawiam wszystkich lakiernikow.
- Zobacz wszystkie komentarze ( 0 )
-
woda demiKOMENTARZY: 3ODSŁON: 4502
witam.potrzebuję namiary na dobrego i niedrogiego producenta osprzetu do produkcji wody demi
- Zobacz wszystkie komentarze ( 3 )
-
Panele katalityczneKOMENTARZY: 0ODSŁON: 3678
Czy ktoś używa może w piecu polimeryzacyjnym paneli Infragazu ? czy jest możliwe że panele po roku pracy straciły swoją moc o 1/3 ?
- Zobacz wszystkie komentarze ( 0 )
-
Pęka mi lakier bezbarwnyKOMENTARZY: 2ODSŁON: 5545
Maluję felgi proszkowo na różne kolory i na koniec lakieruję bezbarwnym w połysku. Robię to zawsze tak samo 20minut 165 st.C.Od czasu do czasu pęka mi bezbarwny, rozchodzi się w pajęczynę. Nie od razu, najczęściej po 2-3 dniach. Dzieje się tak mniej więcej raz na 5-kompletów( i bywa, że jedna felga, dwie lub wszystkie). Macie jakieś sugestie ?? Może zmienić dostawcę proszku?
- Zobacz wszystkie komentarze ( 2 )
-
czy mozna szpachlowac po lakierowaniu proszkowym??KOMENTARZY: 2ODSŁON: 4396