• ReklamaA1 - silpol v2

Szukaj

    Reklama
    B1 - konica minolta 18.02.2022-31.12.2024 Bogumiła
    • Inne tematyWĄTKÓW: 641
      • SzlifierkaKOMENTARZY: 0ODSŁON: 1410
        ~ Dodany: ponad rok temu

        Witam majstry! Poszukuje szlifierki oscylacyjnej do obrobki drewna w przedziale cenowym do 150 zł i chciałem prosić was o jakąś godną polecenia. Nie znam się za bardzo na wymaganiach tego typu elektronarzędzi bo nie siedzę w tym długo i nie kryjąc jestem jeszcze młody. W każdym razie każda rada mile widziana

      • Zobacz wszystkie komentarze ( 0 )
      • Sąsiad lakiernik - smród KOMENTARZY: 0ODSŁON: 1886
        ~ Dodany: ponad rok temu

        Mam sąsiada lakiernika części samochodowych. Posiada on komorę lakierniczą gdzie wylot całych tych substancji skierowany jest ze ściany w dół na moją działkę. Rozmawiam z nim kolejny rok o tym, że podczas włączonego wentylatora (najbardziej na najwyższych obrotach) bardzo śmierdzi u nas na podwórku i w domu gdy otwarte są okna. Niestety sasiad nie współpracuje i nic z tym nie robi. Twierdzi, że nie ma prawa śmierdzieć. Ale my problem mamy i to naprawdę duży. Co on mógłby zrobić aby przestało to tak walić? Chciałabym podsunąć mu pomysły jak sam przez tyle czasu nie wymyślił nic zanim zgłoszę go dalej. Po prostu chcę z nim żyć w zgodzie ale on utrudnia.

      • Zobacz wszystkie komentarze ( 0 )
      • Jaki program do obsługi lakierniiKOMENTARZY: 0ODSŁON: 2437
        ~ Dodany: ponad rok temu

        Dzień dobry, Zwracam się z pytaniem czy istnieje jakieś gotowe rozwiązanie jeżeli chodzi o oprogramowanie do zarządzania lakiernią. Mile widziana obsługa magazynu, zleceń produkcyjnych z uwzględnieniem lakierowania detali na różne kolory, podgląd na jakim etapie jest dany detal itd. Szukam, ale ciężko znaleźć. Będę wdzięczny za pomoc.

      • Zobacz wszystkie komentarze ( 0 )
      • Jaki program do obsługi lakierniiKOMENTARZY: 0ODSŁON: 2408
        ~ Dodany: ponad rok temu