• Reklama
    A1 - eko color 08.11-31.12.2023 Julian

Szukaj

    Reklama
    B1 - IGP 2024 Julian

    Forum

    Dział

    Wątek

    • Inne tematyWĄTKÓW: 641
      • Jaki pistolet wybrac ? ODSŁON: 9209
        ~ LPD Dodany: ponad rok temu

        Witam, mam prośbę do Was , jestem początkujący w temacie malowania proszkowego - do tej pory zajmowałem się tylko malowaniem na mokro... proszę wybaczyć za banalne pytania. Potrzebuje pistolet do malowania proszkowego i do wyboru mam używany - Wagner Typ EPG 2007 - Parker Ionics - lub pistolet EST PRSTEN TRIBO nowy Sprzęt ma służyć głownie do malowania felg aluminiowych oraz stalowych. Dodatkowo malowane będę części samochodowe np. sprężyny zawieszenia, blok silnika, itd. Dopytywałem sprzedawców jednak każdy mi mówi co innego. Jeden twierdzi ze nie pomaluje pistoletem typu corona skomplikowanych alufelg czy tez sprężyn ze względu na występowanie klatki faradaya dlatego powinienem kupić trybo...(najlepiej u niego ) jednak ten sam sprzedawca pisze do mnie ze metalikami mogę malować tylko corona, ale ze są specjalne farby imitujące efekt farb metalicznych... -drugi natomiast twierdzi ze coroną maluje większość lakierni alufelgi bez żadnych problemow , a pistolety trybo wychodzą z użycia. Juz sam nie wiem co mam o tym myśleć...skoro nie pomaluje coroną wszystkich rodzajów felg a jednoczenie metalikami mogę malować tylko corona to co wybrać skoro większość felg jest malowana metalikami? Drugie pytanie to jak wyglądają felgi pomalowane farbą "imitującą" metaliki? Ostatnie pytanie, czy posiada ktoś materiały dotyczące malowania proszkowego od podstaw? Wszystko co znalazłem jest w języku angielskim i trochę ciężko mi to ogarnąć. Pozdrawiam