- Inne tematyWĄTKÓW: 644
-
recykling farb proszkowych-utylizacjaKOMENTARZY: 13ODSŁON: 12561
~ Dodany: ponad rok temu
witam!chce sie zajac odbiorem odpadu farb proszkowych, sprawdzam zainteresowanie dzieki pozdrawiam.
- Zobacz wszystkie komentarze ( 13 )
-
nea81@wp.plKOMENTARZY: 8ODSŁON: 4552
Witam serdecznie mam dwa pytania co zrobic z pisakiem ktory po zmyciu nitro nadal wybija na powloce pomalowanej(skutkiem tego jest szlif i powtorne malowanie)oraz z wystepujacymi sporadycznie jeziorkami(slikon)czy moze byc to skutek zlego uziemienia?
- Zobacz wszystkie komentarze ( 8 )
-
Prośba o pomocKOMENTARZY: 3ODSŁON: 3931
Witam! Na samym wstępie chciałbym zaznaczyć ze jestem laikiem. Inetresuje mnie połączenie Zelkotu(topkotu) z MDF-em, z tego co wyczytałem w internecie(kilka drobnych informacji) jest to odradzane. Chciałbym sie dowiedzieć jaki będzie skutek tego połączenia. Pracowałem z żelkotem, żywicami poliestrowymi więc pytam o ten materiał. Chciałbym połączyć te materiały ze względu na własciwosci żelkotu, który mozna szlifować i ponownie wyprowadzić na połysk(czy istnieja inne podobne materiały z ta własciwoscią?). Generalnie chodzi o własnoręczne wykonanie 2-3 frontów z MDF, bez odpowiedzniego sprzetu, tylko pendzel, itp. Wiem ze łatwiej jest oddać do lakiernika, ale chodzi tu o samodzielne wykonanie. Prosze o udzielenie odpowiedzi, przesłanie linków do materiałow zwiazanych z tą tematyką. Email: kloonikwytnijto@o2.pl Pozdrawiam!
- Zobacz wszystkie komentarze ( 3 )
-
piec i aplikatorKOMENTARZY: 4ODSŁON: 6302
witam wszystkich jestem na etapie rozgladania sie za lakiernia proszkowa, prawdopodobnie uzywana, na co nalezy zwrocic uwage przy ogladaniu pieca do polimeryzacji, czy taki piec mozna w jakis sposob przetestowac? kolejna sprawa jest zakup aplikatora mam na oku wagnera ale nie wiem w jakim stanie, czy da sie to w jakis sposob okreslic?prosze o pomoc.
- Zobacz wszystkie komentarze ( 4 )
-
SURFEXKOMENTARZY: 23ODSŁON: 9163